Spotřebitelská poradna
obrázek značky - zde ke stažení
Občanské sdružení spotřebitelů TEST spotřebitelům nabízí v rámci poradny bezplatně:
· Právní poradenství z oblasti spotřebitelského práva (reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových a leasingových smluv a jiné) na telefonní lince. Poradenství je zdarma, platí se pouze cena běžného hovoru.
Telefonní linka: 299 149 0
Provozní doba: Po – Pá 9 – 17 hod
· Publikace, např. tištěnáinformační brožura o marketingových praktikách prodejců na předváděcích akcích určená převážně seniorům.
· Databázi nebezpečných výrobků volně zpřístupněnou na webových stránkách
www.nebezpecnevyrobky.cz s možností si zvolit pravidelné zasílání nových informací k vybrané kategorii výrobků.
· Vzory, vybrané vzory právních listin a podání vypracované pro konkrétní účel (volně ke stažení na webových stránkách
www.dtest.cz),